Nervositet

Är fortfarande nervös inför mötena om operationen nästa vecka. Försöker att inte förvänta mig att få en så jag inte blir besviken om jag inte får en. Det som jag tror kan sätta käppar i hjulet är ju mitt psykiska mående. Håll tummarna för mig är ni snälla. Jag vet att en operation skulle vara positiv för mig. Att kunna ha vilka kläder jag vill. Att kunna våga ta plats. Våga gå på badhuset eller stranden med min son. Jag vet att min livskvalité kommer höjas otroligt mycket om jag får en operation.

Ikväll är jag och sonen hos mamma. Ska natta honom nu. Imorgon är det kalas för två av brorsans barn. Är sjukt trött. Sonen har varit problematisk vid sängdags varje dag och det tär på mina krafter otroligt mycket… Hoppas det går bättre idag.

~ av Borderlinemum på mars 2, 2012.

Ett svar to “Nervositet”

  1. Håller givetvis tummarna för dig! Detta förtjänar du!!! Att få lite ljusglimtar är så himla viktigt, mitt i all annan skit. Kram!

Kommentera

 
