Sluta röka

Imorgon ska jag sluta röka. Sitter och röker det som ska vara min sista cigg just nu. Förhoppningsvis ska det gå bra att sluta. Jag har funderat mer på det här med viktoperationen. Ska försöka sluta röka nu. Ska ge det en månad för att vänja av mig riktigt. Sedan tänkte jag börja med flytande kost och se om jag kan opereras i maj eller juni. Min läkare gav ju mig klartecken och kirurgen sade ju att de skulle operera mig om jag förstått rätt. Men vill ta tid på mig att sluta röka. Alltså ta en sak i taget. Håll tummarna för mig att det ska gå vägen. Jag vill verkligen leva ett mer hälsosamt liv. Nu ska jag sova om jag kan. God natt!

~ av Borderlinemum på mars 11, 2012.

Kommentera

 
