Dag tre

Dag tre utan cigaretter. Igår var ett helvete. Men jag klarar mig på ren envishet. Är så otroligt trött bara. Somnade innan tio igår. Vaknade sju imorse pigg och glad. Men röksuget har satt in igen nu.

 

Snart ska jag iväg på akupunktur. Känner egentligen inte för det alls men det är bäst att gå dit. Har kommit in i en depp period igen, tror det beror mycket på att jag slutat röka. Cigaretterna har haft en lugnande effekt på mig i alla dessa år. Men nu är det slut med det! Kommer spara in en hel del pengar på att inte röka. Och redan nu känns det lättare att andas vid ansträngning. Jag kommer må så mycket bättre utan det giftet. Det är jag säker på.

 

Just nu ligger jag i sängen, dricker kaffe, lyssnar på depp musik och känner mig sorgsen. Får rycka upp mig nu och ge mig iväg. Sonen ska hämtas av sin pappa idag, så jag ska passa på att städa efter akupunkturen. Ha en bra dag!

~ av Borderlinemum på mars 14, 2012.

Ett svar to “Dag tre”

  1. Grattis till ditt påbörjade av att sluta röka! Fortsätt kämpa, heja heja! Kram

Kommentera

 
