Ännu en dag…

Ja ännu en dag har passerat. Även denna utan cigaretter. Förmiddagen spenderades med syrran och hennes minste son. Vi var på pappas grav och satte blommor och tände ljus. Kan inte förstå att det snart har gått ett helt år sen han dog. Vill inte förstå det. Saknar honom så mycket.

Efter graven åkte vi till vår mormor och drack kaffe och åt kakor. Sen bar det av hemåt för mig för lite städning och en dusch innan jag hämtade sonen och hans kompis som skulle med oss hem idag.

Det går bättre och bättre med rökstoppet. Eller ja igår var värst hitintills. Var riktigt irriterad och lättretad. Sonen sa till mig att jag min själ kunde börja röka igen om jag skulle va så sur annars. Stackaren. Men har förklarat för honom att det är värst i början och att det absolut inte är hans fel om jag är sur.

Är trött som fan idag igen. Har somnat tidigt sen jag slutade röka och vaknat pigg vid sju tiden. Hoppas jag somnar fort idag igen. Är inte riktigt lika trött som de föregående dagarna men ändå trött. Sov så gott!

~ av Borderlinemum på mars 15, 2012.

2 svar to “Ännu en dag…”

  1. ååh å duktig du är 🙂 Har sjäkv slutat ett antal ggr å de e underbart sen när det värsta suget är över. Jag var inte ens sugen tillslut , även fast någon bredvid mig rökte. Ibland var jag dock sugen, men inget som blev jobbigt. Det här klarar du säkert 🙂 kram !

  2. /becca

Kommentera

 
