Ångest

Har otrolig ångest. Klump i halsen. Vet inte varför. Känner mig ledsen. Vill gråta. Kanske är det rökstoppet. Kanske något annat. Orkar inte spekulera i det. Har inga pengar. Barnbidrag om tre dagar visserligen men gillar inte att vara helt pank. Så jag skickade ett sms till sonens pappa och frågade om jag kunde låna 200 kronor av honom tills tisdag. Trodde han skulle säga nej men han sade ja. Så ska få dem av honom imorgon. Ska åka till stan och hämta dem av honom imorgon förmiddag. Är förvånad. Förstår inte att han sade jag. Är så otroligt tacksam. Jag älskar honom fast jag inte borde.

~ av Borderlinemum på mars 17, 2012.

Kommentera

 
