Att älska någon

Jag vet hur det är att älska någon. I år efter år. Även om personen i fråga inte har någon del i ens liv längre. Jag pratar förstås om exet. Sonens pappa. Men jag orkar inte skriva för mycket om det. Efter lång tid så gör det ändå ont. Har känt mig nära till gråten igår och idag men kan inte få ut det. Tror det kan va nikotinavvänjningen också. En vecka utan ett bloss. Jag är faktiskt stolt över mig själv att jag klarat det så bra. Nu ska jag sova. God natt!

~ av Borderlinemum på mars 18, 2012.

Ett svar to “Att älska någon”

  1. kämppa på !! Du är jätteduktig! Å du kommer INTE ångra dej !!

Kommentera

