Drömmar

Jag drömmer mardrömmar. Om exet. Och hans fru. Det gör så in i helvetes ont. För jag har innerst inne alltid hoppats att vi skulle hitta tillbaka till varann på ett eller annat sätt. Nu är den dörren stängd och reglad. Kan inte öppnas igen. Jag hade gjort allt och lite till för att ha honom vid min sida. För att få vara trygg i hans armar en gång till. Om 27 dagar hade vi firat vår åttaårsdag tillsammans. Detta suger. Men jag har inget annat val än att försöka ta mig igenom detta. För min sons skull. Varför skulle han ha väntat på mig ändå? Mitt psyke kanske aldrig blir bättre. Kanske ska jag unna honom lycka och bara bita ihop och känna hur jag äts upp inifrån på grund av detta. Förtärs.

~ av Borderlinemum på april 1, 2012.

Kommentera

 
