Allt neråt

Just nu känns allt hopplöst igen. Jag börjar inse att jag verkligen har förlorat mitt livs kärlek för gott. Och det gör så in i helvetes ont. Ibland önskar jag att jag kunde hata honom. Men det går bara inte. Jag kan inte. Även om jag borde. Även om jag måste.

Sedan måste jag till på köpet vänta med operationen. Jag vill ha min gastric bypass NU! Ångrar att jag ens sade nåt om mitt psyke över huvud taget. Ska se vad det står i det jävla brevet när jag får det.

Sedan kan det tilläggas att jag har mens, mensvärk, ont i ryggen och i huvudet också. Allt annat än bra dag alltså. Ska bara vara hemma och vila hela dagen med min lilla pojk. Vi var hos en vän till mig hela dagen igår och lekte och pratade och hade trevligt. Så idag behöver vi en lugn dag känner jag.

~ av Borderlinemum på april 6, 2012.

Kommentera

