Det gör ont

Det onda kommer ikapp. Blir strax galen av detta. Av att han har en fru. All min tankeverksamhet går åt till det. Jag vill skära, röka och supa. Jag vill skrika och kasta saker omkring mig. Jag vill åka till hans hem och tvinga honom att prata med mig. Jag vill bli som jag var förr. Våga konfrontera. Men utan våldet. Jag vill inte förlora honom så här!!! Jag dör inombords. Jag är bara ett skal nu. Orkar inte mer. Jag går under av detta. Det kommer ta död på mig… Om han inte kommer och räddar mig. Han är den enda som kan rädda mig nu.

~ av Borderlinemum på april 6, 2012.

Ett svar to “Det gör ont”

  1. Jag har förlorat killar och vet hur dåligt jag mått över det. Panik och man vill bara att allt ska försvinna. Man vet inte vart man ska ta vägen. Att bli lämnad är hemskt… Men dock kan jag väl inte förstå hur det känns för dej , att förlora någon du verkligen älskar … Å ni var väl tsm ett tag med ? Jag har ju inte haft långa förhålllanden…

    Men iaf så hoppas jag att det snart är bättre ! För mig har det alltid släppts även fast det känns som att det aldrig kan det. Som att det är omöjligt. Men för mig har det tillslut släppts och glömts bort.

    Försök att fokusera på din son och ge varandra kärlek ❤ 🙂 ta vara på att du har en underbar son 😀 ! kram !

Kommentera

 
