Går mig åt huvudet. Galenskap nära

Ja jag säger det. Galenskapen är nära. Det stiger mig snart åt huvudet att sonens pappa är gift. Att han vägrar prata om det med mig. Vi har inte haft nåt avslut. Eller inte jag i alla fall. Ensamheten river och drar. Jag vill riva och dra med rakbladen. Jag vill sova bort resten av livet. Orkar inte mer. Fick ingen operation nu som jag förberett mig för. Är dömd att älska någon som inte alls vill ha med mig att göra. Är ensam och missförstådd. Jävla skit är det!!!

~ av Borderlinemum på april 7, 2012.

Kommentera

 
