Blir en bio idag

Det blir bio med sonen idag. Piraterna i 3D. Hoppas den är värd pengarna. För det är sjukt dyrt att gå på bio nu för tiden. Men jag lovade sonen för ett tag sen att vi skulle se den på bio på lovet och jag är den som håller mina löften.

Men innan bion ska här städas och lagas mat så att vi slipper det sen. Ska bara se färdigt på Harry Potter först. Jag börjar bli lite lugnare nu. Det gör fortfarande ont att han är gift och jag blir fortfarande panikslagen vid tanken på att han är borta nu, jag kan aldrig få honom tillbaka. Men samtidigt måste jag gå vidare. Jag har levt ett helt år utan honom. Visst har det varit tufft och visst har jag hoppats. Men nu får jag klara det tuffa utan minsta lilla hopp. Förhoppningsvis kan jag lägga honom bakom mig till sist.

~ av Borderlinemum på april 8, 2012.

Kommentera

 
