Snart slut på påsklovet

Imorgon är sista lediga dagen för min lille pojke sen är det skola igen. Vi har haft ett trevligt lov i alla fall. Med lekland, bio och kusin på besök. Så helt händelselöst har det inte varit. Vi såg piraterna på bio idag. Den var rolig och bra tyckte vi båda två. Nu sover sonen sen ett tag tillbaka och jag borde också lägga mig snart. Känner mig jättetrött. Har varit så intensivt hela veckan känner jag. Alla dagar utom i fredags tror jag vi hittat på nånting. Eller kanske inte riktigt. Men tankeverksamheten har inte vilat i alla fall. Den går fortfarande på högvarv. Och hjärtat smärtar fortfarande. Har en klump i magen nästan hela tiden. Bara jag tänker på sonens pappa. Hatar det. Det är sant att den som släpper taget är den som är gladast. Men det är lättare sagt än gjort.

På tisdag ska jag på dbt igen. Tyckte om terapeuten jag fått där så det ska bli skönt att komma dit igen.

~ av Borderlinemum på april 8, 2012.

Kommentera

 
