Vin

Ett glas vin sitter sällan fel. För några veckor sen skulle jag säga att ett glas rött vin alltid sitter fel, men min kära syster har lärt mig tycka om denna livets dryck. Smakar så mycket mer än vitt vin. Det har tagit ett tag att vänja sig och igår var första gången någonsin jag köpte en flaska rött vin. Det är inte det godaste jag smakat av röda viner men det duger bra att sitta och smutta på. Drack ett glas igår och två glas idag. Ska se på en film nu tänkte jag och sen lägga mig. Lade mig redan nio igår kväll så är inte så väldans trött idag. Har haft en mysig eftermiddag och kväll med min son i alla fall. Lite irritation när han inte kom till ro att sova i tid men han somnade ju till sist som alltid. Jag älskar min lille pojke så mycket!

~ av Borderlinemum på april 11, 2012.

Kommentera

 
