Att kämpa mot impulsen

Har en impuls att skada mig själv. Att skära sönder mig ännu mer. Att bli ärrigare, fulare. Men jag kämpar med all min kraft att stå emot. Än så länge går det. Men vem vet hur länge jag klarar det. Jag vet inte i alla fall. Tänkte sätta mig och skriva lite till på min självbiografi. Det rör upp men samtidigt gör det gott. Ibland är det ju bra att göra något vettigt. Inte bara glo på serier och filmer hela dagarna. För jag är i en sån period nu. Neråt period. Vet inte när jag kommer att komma ur den. Snart hoppas jag…

~ av Borderlinemum på april 14, 2012.

Kommentera

 
