Kan man?

Kan man gå och lägga sig så här tidigt en lördagkväll? Känner mig slut inombords. Behöver sova. Oftast sover jag dåligt när jag mår dåligt men de senaste månaderna har det vänt och jag sover för mycket. Men det borde ju vara bättre att sova för mycket än för lite eller?

Imorgon ska vi till min syster. Sonen tycker att de borde komma hit någon gång också men för tillfället har hon ingen bil och hon är inte så van att åka kollektivt. Det är troligtvis jobbigare att åka kollektivt med tre barn än med ett också, även om sonen är ett riktigt energiknippe. Det ska bli trevligt att träffa henne och hennes familj. Vi trivs bra ihop nu för tiden och det är skönt. Familj är något jag behöver. Det är så viktigt för mig och nu är min syster den enda jag umgås med i familjen. Eller ja träffar ju min storebror ibland också men inte så ofta.

Tror jag ska lösa lite korsord innan läggdags. Brukar göra det för att hålla hjärnan igång på nåt sätt i alla fall. Det behövs verkligen. Hjärnan är inte vad den varit. Jag och syrran ska antagligen skriva högskoleprovet till hösten så lika bra att börja redan nu med hjärngympan. Godnatt på er alla!

~ av Borderlinemum på april 14, 2012.

Kommentera

 
