Sorgligt

Vår hamster håller på att dö. Hon är iskall, stel men blinkar med ögonen. Hoppas detta inte låter hemskt men för hennes skull hoppas jag det går fort. Så hon slipper lida. Sonen är helt förkrossad och gråter. Jag får vara stark för hans skull, men det gör ont i mig också. Hon blev jätte tjock för en månad sen ungefär men sen var hon ändå pigg och sprang i sitt hjul och åt och drack, och senast i förrgår hörde jag henne springa i hjulet. Men när vi kom hem från min syster idag och skulle göra rent i buren orkade hon knappt öppna ögonen och skakade en massa. Sen satte vi henne i buren igen och då lade hon sig bara ner. Nu kan hon inte röra sig verkar det som men blinkade med ögonen. Jag mår så
Dåligt för att jag inte kan göra någonting. Jag mår så dåligt för att sonen är så ledsen. Jag har sagt att han får vara hemma från skolan imorgon så kan vi begrava henne, för jag tror inte hon överlever natten. Vi ska fråga en av grannarna som vi känner om vi kan begrava henne i hans trädgård. Sorgligt. Hon blev inte ens två år.

~ av Borderlinemum på april 15, 2012.

Kommentera

 
