På bussen

Då är jag på bussen till stan bredvid. Det gick bra att lämna sonen, men han var sur i morse. Jag fick höra att jag inte tycker om honom och inte bryr mig om honom. Att jag tycker om mina vänner mer för jag fikar aldrig med honom längre. Visst vet jag att vi inte fikar längre men det har också med mitt psyke att göra. Får så dåligt samvete även om jag kanske inte borde det. Han kan inte bestämma över mig och min tid. Men jag hatar när han säger sådana saker. Då känner jag mig än mer värdelös. Det har förstört hela min dag. Jag älskar ju min lille pojke mer än något annat och jag vill absolut inte att han ska känna något annat…

~ av Borderlinemum på april 20, 2012.

Kommentera

 
