Sonens rum

Känner för att fortsätta städa så här på morgonen. Händer sällan. Tänkte börja fixa i sonens rum. Rensa ut gammalt. Kasta och sätta i källaren. Funderar ju på att möblera om där också men det hinner jag ju inte idag. Tänkte ta en timme nu därinne innan jag duschar och beger mig till Psyk för dbt. Känner inte alls för det idag. Men måste man så måste man. Akupunkturen är inställd imorgon i alla fall och det är skönt. Jag vill ha ordning här hemma nu. För min och sonens skull. Vi kommer må mycket bättre då. Det vet jag med säkerhet.

~ av Borderlinemum på april 24, 2012.

Kommentera

 
