Hur kan ens mamma säga så

Hur kan ens mamma hota med sånt? Min mamma har gjort mig så illa nu. Men jag är inte rädd. Jag vet att hon inte har något att komma med. Hon ringde innan och sade att hon ska anmäla till soc att de ska ta sonen ifrån mig. Hon säger att jag hotat att döda honom, att kasta ut honom från balkongen. Hon säger att hon har vittne på detta, min lillebror. Jag har aldrig sagt något sådant och alla som känner mig vet att jag aldrig skulle göra min son illa. Jag kan inte förstå hur hon kan säga så. Men jag vet att hon bara vill skrämmas. Men som sagt har jag inget att vara rädd för. När vi lagt på och jag avreagerat mig riktigt så skrev jag ett sms till henne att hon får göra som hon vill. Vill hon att sonen ska bo hos sin pappa så kan hon anmäla. Vill hon ta ifrån honom den enda tryggheten han har, mig, så varsågod. Jag vet ändå att ingen med vett i sig skulle ta honom ifrån mig. Jag är bara chockad och sårad att hon har mage att säga så!!! En halvtimme efter detta skrev hon ett meddelande att hon skulle sätta in pengar till mig på fredag. Ska bli kul att se om hon gör det, och om hon gör det vad det är hon vill ha av mig. Jag blir så dåligt påverkad av att ha med henne att göra. För mig är hon död och jag hoppas att för henne är jag död också. Hon har ingen plats i mitt liv efter det hon sagt om hon så ber om ursäkt på sina bara knän. Jag har fått nog av henne nu!

~ av Borderlinemum på april 25, 2012.

Ett svar to “Hur kan ens mamma säga så”

  1. Uch så hemskt sagt….. Förstår verkligen inte heller hur ens mamma kan säga något sånt…. Uch =( kram !

Kommentera

 
