Varför är jag sån?

Min syrra ringde innan. Hennes son skulle sova hos oss lördag till söndag men de hade blivit bortbjudna till hennes svärmor så hon undrade om det gick bra på söndag istället eftersom barnen är lediga på måndag när det är Valborg. Klart det är okej för mig. Målningen sa hon ingenting om men jag förstår att hon prioriterar roliga grejer. Det hade jag också gjort. Men så får jag omedelbart ont i magen och är rädd att hon inte tycker om mig mer. För en sådan liten fjantig sak. Vi hade ju inte bestämt säkert ändå. Men färgen är köpt i alla fall så när än hon har tid och lust har jag grejerna för det. I värsta fall får jag fixa det själv annars. Men det är en lång helg så kanske blir det av ändå. Nu ska jag försöka släppa de negativa tankarna och titta lite på Harry potter innan jag lägger mig. Godnatt!

~ av Borderlinemum på april 26, 2012.

Kommentera

 
