Fy fan

Jag är fortfarande inne på sonens rum och röjer. Börjar se slutet på det men fan vad drygt det är att städa därinne. Fem kassar som ska kastas och tre som ska ner i källaren. Efter städningen ska jag möblera om också och förhoppningsvis är det färdigt till på söndag när sonens kusin kommer och sover över.

Blev förvånad när jag vaknade imorse för sonen var inte hos mig. Han kommer alltid in till mig på nätterna men inte denna gången. Kanske fotbollen som gjorde susen. Idag är det fredag och nu väntar fyra dagars ledighet för sonen. Får se till att sysselsätta honom så gott det går. Ville egentligen ha hans rum färdigt idag men det blev ju inte mycket fixande där igår… Man kan inte alltid hinna med det man vill så är det bara. Tänkte ta en paus nu och sen köra hela eftermiddagen med att fixa det sista därinne. Önska mig lycka till med det!

~ av Borderlinemum på april 27, 2012.

Kommentera

 
