Jag har helt plötsligt fyra barn

Eller ja fyra barn för en stund i alla fall. Alla syrrans barn ville stanna här en stund. Så vi har varit ute på en lekplats och köpt glass och nu är vi hemma. Ibland är det skönt med så många barn för de kan roa varandra. Eller de roar i alla fall sonen. Jag och syrrans nioåriga dotter spelar Sims 3 pets, sonen och syrrans sjuåriga son spelar brädspel och syrrans fyraårige son leker för sig själv. Jag har tagit några minuters paus för mig själv ute på balkongen med en cigg. Snart ska jag ta en kopp kaffe och fortsätta spela med Sims. Alla tre barn vill sova över, kanske blir det att de båda äldsta gör det. Vi får se hur det blir med den saken. Imorgon ska vi ta tåget till syrran och fira lite Valborg. Jag är så glad att jag har min syster, och hennes familj. De är som min och sonen extra familj.

~ av Borderlinemum på april 29, 2012.

Kommentera

 
