Hem ljuva hem

Visst är det skönt att vara borta och umgås med andra människor, men det är skönare att komma hem och få bara vara med min lille pojke. Vi har spelat lite FIFA och nu ska jag börja med maten. Imorgon är det ju tillbaka till verkligheten efter en långhelg. Vetefan om jag orkar åka till Psyk imorgon. Kanske ställer jag in det. Det är ju inte hela världen att missa det en vecka. Jag prioriterar ju faktiskt samtalet i sonens skola. Orkar inte stressa efter denna intensiva helgen. Orkar inte gå på akupunkturen. Orkar inte prata en massa på dbt.

~ av Borderlinemum på maj 1, 2012.

Kommentera

 
