Sovit som en stock

Syrrans soffa är skön att sova på får jag säga. Har sovit hur gott som helst. Drömde inga mardrömmar om terminator 3 som vi såg igår i alla fall. Vanligtvis drömmer jag mardrömmar för minsta lilla ju. Men det är ju bra att jag klarade mig utan det.

Imorgon är det vanlig dag igen och då har jag tre möten inplanerade. Eller ja det första är akupunktur, nästa är dbt och sista är utvecklingssamtal på sonens skola. Så det blir en lång dag. Men eftersom det är en kort vecka så ville jag trycka in allt sånt på samma dag så jag har torsdagen och fredagen utan planer. Så jag kan vila. För denna helgen har också varit ganska intensiv. Och lång.

Men jag känner att jag mår ganska bra idag i alla fall. Solen skiner och det är skönt. Förutom att jag svettas så jävligt. Men alltid finns det något att klaga på som vanligt.

~ av Borderlinemum på maj 1, 2012.

Kommentera

 
