Hemmadag

Jag och sonen har en hemmadag idag. Han klagade i morse att han hade så ont i fingret där han blev biten av hamstern igår. Så mina möten är inställda och vi har dagen för oss själva. Förskoleklass är ju inte obligatoriskt så det är inte hela världen att vara hemma därifrån. Kanske åker vi till stan och tar en fika. Sonen har ju klagat på att vi aldrig fikar tillsammans längre.

Har sovit riktigt dåligt inatt. Har vaknat av att jag haft riktigt ont i ryggen. Vet inte vad det beror på men fan vad ont det gjorde. Jag hade kunnat skrika rakt ut. Det gör förresten fortfarande ont. Men jag ska försöka ignorera det och plocka undan lite här hemma. Det är sjukt hur stökigt det blir när man har barn.

~ av Borderlinemum på maj 2, 2012.

Kommentera

 
