Hatar atarax

Jag ska aldrig mer ta atarax. De hjälper inte ett skit. Men sen en åtta tio timmar efter jag tagit såna så blir jag jättetrött. Slocknade vid tio igår helt oförberett och vaknade inte förrän tre då jag gick upp och släckte överallt. Sen somnade jag om igen och var lika trött i morse. Är fortfarande lika trött. Har bara läst hela dagen. Måste komma igång och fixa med tvätten och städningen. Hemmet förfaller jävligt fort får jag säga. Har sagt flera gånger att jag ska städa men det har inte blivit av. Har fått ett sånt sug efter att baka också. Borde hinna laga middag också idag så det bara är att värma efter sonens fotbollsträning. Men egentligen har jag ingen energi till något av detta. Vill bara sova.

~ av Borderlinemum på maj 3, 2012.

Kommentera

 
