Mår inte särskilt bra

Jag mår inte så bra ikväll. Har en jävlans ångest. Vet inte om det är för att jag är rädd vad sonens lärare ska säga imorgon… Men jag har redan tänkt ut vad jag ska säga. Om de inte tycker att jag är bra nog att ta egna beslut gällande vad som är bra för min son eller inte så får de tycka det. Jag vet att jag tar bra hand om honom. Jag hade aldrig låtit honom spela något som skulle påverka honom negativt. Sonen är ju inte alls våldsam eller så i skolan så det kan de ju inte skylla spel på. Men de får tycka vad de vill om mig jag orkar inte lägga mer tankar på det.

~ av Borderlinemum på maj 7, 2012.

Kommentera

 
