Sonen får vara ledig imorgon

Bokade frisörtid till sonen imorgon klockan ett, så han får vara hemma från skolan. Det kan han vara värd. En helt egen Mysdag. Är färdig på dbt för idag. Vi skrev kontrakt för ett halvår och det känns bra. Jag älskar verkligen min terapeut! Hon är så rolig och snäll. Vi matchar verkligen bra får jag säga. Oroar mig inte så mycket för utvecklingssamtalet nu längre. Vi pratade om det terapeuten och jag och jag oroar mig säkert för mycket. Nu ska jag snabbt in i affären och handla lite bröd sen är det inte långt kvar till utvecklingssamtalet.

~ av Borderlinemum på maj 8, 2012.

Kommentera

 
