Städar

Ja det är lika tråkigt som det låter. Jag hatar att städa. Men det måste göras. Dammsugit har jag gjort. Måste moppa
golv, hänga tvätt, tömma och fylla diskmaskinen, röja lite i mitt sovrum och gärna hinna med en dusch därefter innan sonen ska hämtas och vi ska iväg till syrran. Har läst i ett par timmar i förmiddags så jag får skylla mig själv att jag måste stressa nu. Men jag har ju lite mer än två timmar på mig så det ska säkert gå fint.

~ av Borderlinemum på maj 11, 2012.

Kommentera

 
