Ångest

Har riktig ångest och är hemskt okoncentrerad. Började läsa en bok men den är på engelska och jag kan inte fokusera just nu. Jag vill verkligen läsa boken men början känns ganska seg och jag brukar klara att läsa på engelska men nu känns det som jag inte klarar det alls. Hatar det. Hoppas jag får mina skattningsskalor imorgon så jag kan få igång en adhd utredning. Kan behövas. Nu ska jag ta ett bloss sen ska jag försöka sova bort ångesten.

~ av Borderlinemum på maj 13, 2012.

Kommentera

 
