Jobbigt

Jag kan se på mina sidor på CSN att de tagit bort min utbetalning jag skulle få i maj vilket jag förstod att de skulle, men jag har inte fått något meddelande huruvida jag ska betala tillbaka något eller inte. Vågar inte andas ut än i alla fall. Har skrivit ut ansökan om bostadstillägg som man kan få när man har aktivitetsersättning. Ska skicka in det snarast möjligt. Har ännu inte fått beslutet via post av fk. Nu ska jag gå in och umgås med min lille son.

~ av Borderlinemum på maj 14, 2012.

Kommentera

 
