Hoppas

Hoppas verkligen jag kan somna ikväll. Kanske borde lägga mig och läsa lite brukar bli trött då. Sonen somnade i sin egen säng ikväll och det gick ganska smärtfritt. Jag fick springa in och krama honom några gånger, när han blir rädd kallar han på mig och vill ha en kram sen går rädslan över säger han. Det är ju skönt att han känner trygghet i mig. Min älskade lille pojke.

Imorgon ska jag träffa arbetsterapeuten och gå på akupunktur men tänkte ringa och ställa in det. Orkar inte dagen efter dbt då det tar hårt på mig. Ska sluta gå på dagpsykiatrin nu när jag ska gå på dbt två gånger i veckan. Ska ringa och lämna ett meddelande på arbetsterapeutens telefonsvarare nu så jag inte glömmer det. Så kan hon ringa mig imorgon. Ska träffa min vän E imorgon. Det var längesen sist. Hoppas jag orkar det i alla fall.

~ av Borderlinemum på maj 15, 2012.

Kommentera

 
