Ska jag skratta eller gråta

Dbt gick bra idag. Grät för första gången. Över sonens pappa. Det behövdes kan jag säga. Men kändes ändå jobbigt. Sen efter dbt gick jag till bibblan och lånade en del böcker om adhd. När jag sen väntade på bussen hem stöter jag på sonens pappa. Han skulle hämta sonen idag. Han var så söt. Jag saknar honom så det gör ont. Vi pratade hela vägen hem. Han hade betalt närmre 28000 för att inreda sonens rum hos sig så han hade det fattigt denna månaden. Jag är glad att vi kan kommunicera bra, men samtidigt är det så jobbigt att vara nära honom utan att få röra honom. Känna mig trygg hos honom. Han var min stora trygghet så länge. Jag ska försöka vila nu. Har varit en omtumlande dag. Får passa på att vila innan sonen kommer hem.

~ av Borderlinemum på maj 15, 2012.

Kommentera

 
