Underbar dag

Dagen har börjat bra. Tog en morgonpromenad med två mammor som har barn i Victors klass. Var med dem till lite efter tio så nu blir jag kanske lite sen till min terapi som börjar elva. Är på väg dit nu.

När jag var på väg hem från promenaden fick jag ett mail från CSN att de tagit beslut i mitt ärende. Jag blev skakig och nervös. Fan nu kommer slaget tänkte jag. Jag kommer få betala tillbaka en massa. Men tänka sig, de är mänskliga de som jobbar på CSN också. De har beslutat att inte kräva tillbaka pengarna jag fått då jag ”inte haft kännedom om att jag skulle beviljas aktivitetsersättning. Fy fan vad glad jag blev för det!!! Nu kan jag andas ut om ekonomin. Plus att jag nu har pengar till att hitta på lite saker på sonens sommarlov. Lättnaden och glädjen jag känner över deras beslut är obeskrivligt!

~ av Borderlinemum på maj 15, 2012.

Kommentera

 
