Dagpsyk

Så då har jag slutat på Dagpsyk. Min arbetsterapeut ringde mig och vi ska träffas en sista gång om två veckor. Men grupp och akupunktur är slut. Känns skönt att jag vågade säga det jag som annars är så feg. Men arbetsterapeuten är väldigt förstående.

Har läst hela morgonen. Läser just nu ”Sankta psyko”. Den är bra än så länge. Men jag vet inte riktigt varför jag envisas med att läsa böcker som är ganska obehagliga när jag är en sån fegis. Det är kanske lite kbt. Böcker kan ju faktiskt inte göra mig illa.

Borde äta frukost. Har bara druckit kaffe idag. Får väl fixa en skinkmacka innan jag fortsätter läsa. Om två timmar ska jag träffa E. Så jag kommer inte ligga i sängen hela dagen och läsa även om det hade varit skönt. Måste fixa ihop alla papper till ansökan om bostadstillägg så jag kan skicka det idag. Det är ju viktigt. Ska skicka adhd skalorna till läkaren också för jag har fyllt i dem nu. Men först ska jag läsa en timme till.

~ av Borderlinemum på maj 16, 2012.

Kommentera

 
