Pettson och Findus

Jag och sonen myser framför Pettson och Findus. Käkade framför teven. Det får man göra ibland tycker jag. Känner mig riktigt trött bara. Kanske somnar jag här på soffan. Men brukar inte göra det. Det händer faktiskt väldigt sällan.

Om vädret är nåt så när okej imorgon så tänkte jag och sonen åka på museum i grannstaden. Det är lite jobbigt att ta sig dit i ösregn för man måste gå en bit. Så jag och sonen håller tummarna för bra väder imorgon.

~ av Borderlinemum på maj 17, 2012.

Kommentera

 
