Ute en snabb sväng

Då har jag och sonen varit ute en snabb sväng, först videobutiken (ja jag säger fortfarande videobutiken), sen godisaffären och sist Ica. Är en massa kronor fattigare men helgen är räddad och redo för en massa mys. Sonen är redan hungrig och jag också så ska fixa käk nu. Sen blir det barnfilm för hela slanten. Bra att jag också tycker om barnfilm eftersom sonen hyrde fem stycken… Jag passade på och köpte gamla hyrfilmer som de sålde ut för tio kronor styck så jag gick inte lottlös i alla fall. Som ni märker är mitt humör just nu bra och jag tänker leva med det så länge det varar. För som jag känner mig själv kan det vara borta om minuter eller timmar. Så bäst att försöka göra det mesta av det. Men först matlagning. Ha en trevlig Kristi himmelfärdsdag allihopa!

~ av Borderlinemum på maj 17, 2012.

Kommentera

 
