Vart tog dagen vägen?

Förstår inte vart dagen har tagit vägen. Den har rusat iväg. Men det är ganska skönt på ett sätt när dagarna går fort för det betyder att man inte har tråkigt i alla fall. Nu blir det ännu lite mer Filmmys med sonen innan han ska lägga sig. Sen blir det väl att jag läser hela kvällen skulle jag tro. Behöver det om jag ska orka med museet imorgon. Skönt med långhelg i alla fall för man kan hitta på mer utan att vara helt slut på måndagen. För oftast blir det så att jag är helt slutkörd på måndagarna. Att vara i nuet med sonen hela helgen tar på krafterna. Jag kan ju inte bara gå och lägga mig och vila liksom.

~ av Borderlinemum på maj 18, 2012.

Kommentera

 
