Blä

Hatar att ha ont i magen. Har inte kräkt i alla fall. Sonen är också bubblig i magen det hör jag när jag sitter bredvid honom. Men inga kräkningar från honom heller. Fast han är ganska hängig så har han i alla fall ingen feber. Jag hade behövt gå till affären och köpa cigaretter men orkar inte. Kan väl överleva på två cigg till imorgon. Borde laga middag också men orkar inte just nu. Får göra det om en halvtimme eller nåt. Måste hänga tvätten jag har i maskinen också. Måste måste måste. Det är i stunder när man inte mår bra som man som mest saknar att ha någon. Eller jag gör det i alla fall. Någon som kan ta hand om allt runt omkring. Någon som kan handla åt en. Någon som bryr sig om en. Men nu är vardagen sån att jag inte har det. Och då är det bara att leva med det.

~ av Borderlinemum på maj 19, 2012.

Kommentera

 
