Stackaren

Tycker så synd om min lille pojke. Han har jätteont i magen. Sover helt oroligt ikväll gör han på grund av det. Vaknar och går på toa, men ingenting, dricker lite proviva sen tillbaka till sängen där han sover lätt och vrider och vänder sig och får ingen ro. Det är hemskt när ens barn inte mår bra. Speciellt när det inte finns någonting man kan göra för att underlätta. Nu ska jag smyga ut och röka min sista cigg. Blir till att pallra sig ner till affären imorgon bitti om jag ska gå att umgås med imorgon. Får hoppas pojken min mår bättre imorgon. Trist att vara dålig när han är långledig.

~ av Borderlinemum på maj 19, 2012.

Kommentera

 
