Kommentarer

Jag är ganska dålig på att svara på kommentarer. Jag vet det. Det är en del av den förvirrade personen jag är. Innan brukade jag få kommentarer men det var ett bra tag sen sist. Jag vill bara be om ursäkt till de personer vars kommentarer jag inte svarat på, det är absolut inget personligt. Jag är bara en väldigt tankspridd människa.

Ska försöka sova nu. Men har lite ont i magen. Bara inte jag åker på någon magsjuka nu. Orkar inte det. Imorgon blir det dbt och sen efter de ska jag till någon främmande människa och göra någon skattning som de sen i framtiden ska använda för att se om jag gjort framsteg i terapin. Hade som läxa att tänka igenom hur många gånger jag självskadat det senaste året men har inte gjort det. Får göra det imorgon bitti när sonen är lämnad i skolan. Hade även som läxa att lyssna på vårt förra möte som jag har inspelat på ett usb minne. Får göra det imorgon bitti också. Hatar sånt. Men annars kan jag ses som terapistörande och det vill jag ju inte…

~ av Borderlinemum på maj 21, 2012.

2 svar to “Kommentarer”

  1. Du har rätt, rättspsyk är för dömda människor men det finns avdelningar på rättspsyk som är för personer med mkt allvarliga självskadebeteenden som den vanliga vården inte längre kan hjälpa typ. Man kan säga att dem har gett upp – fast det är ju ingenting dem säger till mig/patienterna..

    Kram!

  2. Förlåt för att jag inte komenterar så mycket :/ Jag har inte orkat komentera å läsa så mycket bara.. Min koncentration är itne på topp precis. Men nu är jag inne å läser 🙂 kram på dej ! Å föresten tack för din komentar, jag pratade med min terrapeut å nu e jag lite lugnare med alla tankar

Kommentera

 
