Pappa

Idag hade min pappa fyllt år om han fortfarande hade varit i livet. Tror jag ska ta bussen till hans grav. Sonen är frisk och jag mår okej. Känns som att det var längesen jag var där. Så det blir väl så. Sen kan vi alltid gå till min mormor och fika eftersom hon bor i den byn. Vädret är underbart och min pappa hade älskat det. Han älskade att sitta i solen och filosofera. Jag saknar honom.

~ av Borderlinemum på maj 21, 2012.

Ett svar to “Pappa”

  1. Jag tycker det är tungt med sådanna års dagar men också ett bra tillfälle att låta sig själv tänka tillbaka och minnas, nästan frossa i dåtiden. Kram!

Kommentera

 
