Så mycket för vilodag

Min kompis ringde imorse och frågade om jag ville komma till hennes stad och hjälpa henne flytta. Jag har erbjudit mig flera gånger men hon har sagt att det inte behövdes. Så idag var jag så trött så jag sa nej. Sen ringde hon igen och pratade så bestämde jag mig för att åka ändå. Så kan jag passa på att köpa piercingkulor då mina propsar på att åka av och försvinna hela tiden. Sonen behöver lite nya shorts också. Så först flytta lite och sen fika och shoppa.

I eftermiddag är det städdag på sonens skola så får väl hjälpa till att rensa lite ogräs. Hade gärna sluppit men sonen vill så jag får ställa upp.

~ av Borderlinemum på maj 23, 2012.

Kommentera

 
