Tuff morgon

Allting blev fel imorse. Sonen tyckte inte om sina nya shorts för de var för långa. Han blev sen arg att jag tagit med äpple till skolan och inte riskakor. Han var jätteledsen här hemma och hela vägen till skolan enda tills de gick in. Kanske håller han på att bli sjuk. Han ska träffa sin pappa på lördag så då kan ju dem kanske köpa några shorts till honom. Gärna sandaler också.

Idag ska jag akta mig för solen. Hade riktigt jobbiga soleksem igår kväll när jag skulle lägga mig. Hela armarna blev prickiga och kliade en massa. Jobbigt som fan. Men man lär sig av sina misstag. Nu ska jag läsa och kanske städa undan lite innan jag ska träffa E.

~ av Borderlinemum på maj 24, 2012.

Kommentera

 
