Filmfredag

Har filmkväll med min fina pojke. Vi har sett men in black ett som var populär. Nu ska vi se som hund och katt. Imorgon ska vi ha picknick med min kompis sen ska sonen iväg med sin pappa och jag och min kompis ska till stan för hon behövde köpa present till sin mamma. Ska bli trevligt. På söndag ska vi nog till min syrra. Har inte pratat med henne idag så jag vet inte riktigt om det är bestämt eller inte.

Idag har för övrigt varit en bra dag.

~ av Borderlinemum på maj 25, 2012.

Kommentera

 
