Söndertrasad

Jag känner mig söndertrasad. Förstörd. Bortom all räddning. Jag orkar inte kämpa mer för ett liv som inte ger mig någonting alls. De här svängarna i humör och mående har tärt på mig i nästan 14 år och jag vet inte hur länge till jag orkar. Måste tvätta. Måste diska. Måste så jävla mycket men jag orkar inte. Vill bara sova. Tyna bort. Försvinna från jordens yta. Men jag kan inte. För min sons skulle måste jag genomleva detta helvete dag ut och dag in. Jag kämpar för varje andetag för både kropp och själ vill ge upp nu. Aldrig blir jag hel. Aldrig blir jag trygg. För alltid är jag ensam.

~ av Borderlinemum på maj 27, 2012.

Kommentera

 
