Borde kanske inte bry mig

När jag satt på bussen hem satt där en ovårdad gubbe, säkert alkoholiserad, mittemot mig. Jag har absolut inget emot alkoholister. Men när de säger nåt i stil med ”du gör mig spyfärdig” av absolut ingen anledning så blir jag förbannad. Är jag så äcklig och ful så jag inte ska gå ut längre? Kanske bidrar jag då till en massiv kräksjuka bland alla som ser mig. Tänker aldrig åka buss mer. Och att höra det när man redan mår dåligt. Låt mig dö här och nu.

~ av Borderlinemum på maj 28, 2012.

Ett svar to “Borde kanske inte bry mig”

  1. Du vet nog att det där absolut inte stämmer. Det finns ingen som är för ful för att gå ut. Har inte sett dej, men du är säkert jättefin. Å det där var ju en alkoliserad gubbe sa du ? Du tror inte dom kan säga rätt elaka å spontana saker som egnetligen inte stämmer?;) Men jag förstår ändå.. Om någon t.e.x sa till mig att jag var tjock eller något , så skulle ju jag må skit å aldrig mer vilja visa mig…. Men tänk så att alla faktiskt är FINA. Dock så kan inte ALLA tycka att du eller jag eller någon är snygg. Alla tycker ju olika. Vissa tycker inte att jag är så snygg med andra kanske tycker att jag är det. Utseendet spelar faktiskt ingen roll heller. Det är ju peronligheten. Å det är faktiskt sant. Enligt mig.

    Men det här har du nog hört många ggr 🙂 Men ville skicka en komentar!<3

Kommentera

 
