Vi lever i en liten värld.

Ja vi lever i en liten värld. Jag pratar med ganska många föräldrar som har barn i sonens klass. Många av deras barn går också på Fotbollsträningen som sonen går på. Så är där en förälder, vi kan kalla henne C, som jag pratat ganska mycket med. Så vid träningen idag när vi pratade så kom det fram att hon jobbar i hemtjänsten i den kommunen som pappa bodde i. Så hon har jobbat hos min pappa. Hon hade tyckt mycket om honom och han hade pratat så mycket om sina barn och barnbarn till henne. Vi pratade länge om pappa och det känns bra, även om det är jobbigt också. Fick gråten i halsen ett antal gånger men svalde undan den. Min älskade pappa jag saknar dig!

~ av Borderlinemum på maj 31, 2012.

Kommentera

 
