Ångest

Ja kraftig ångest har jag. Nog mest för att sonen ska sova hos sin pappa. Oroar mig för att han inte ska få tillräckligt att äta. Att han inte bska kunna sova. Ja sånt fjantigt. Klart hans pappa vet att han måste äta. Men tänk så lagar han bara sånt som sonen inte tycker om? Tänk så har han ingen frukost sonen äter. Han är ju ganska kräsen vår lille pojke. Men det är hans pappas ansvar ju så jag får väl koppla bort oron. När jag var hos honom i Grekland tog han alltid väl hand om mig och handlade mat jag tyckte om till mig och sånt. Så jag vet ju att han kan vara ansvarstagande. Nu ska jag fixa lite lunch till sonen innan vi åker.

~ av Borderlinemum på juni 2, 2012.

Kommentera

 
