Tur att man har vänner

Jag är glad att jag har min vän K. Efter fikan gick vi hem till henne och hon fixade mitt hår och vi åt middag. Sen följde hon och hennes dotter med mig hem för att sova över här. Jag är innerligt glad för det för det är otroligt jobbigt för mig att sonen är hos sin pappa. Saknar honom så det gör ont. Orolig är jag också. Tänk så lämnar han sonen ensam på natten?! Tänk så händer det något. Jag är så orolig så det inte finns. Pratade med sonen vid niotiden och då skulle han lägga sig. Hoppas han sover nu. Vill egentligen skriva ett sms och fråga om sonen somnat men ska låta bli. Jag får lita på att det går bra. Sonen är där nu och jag har ingenting att säga till om då. Helst vill jag bara bryta ihop och gråta. Det är nära kan jag säga. Jag vill ha min lille pojke hos mig och jag längtar till imorgon när han kommer hem! Fan jag kommer inte kunna somna ikväll. Det är sjukt hur mycket jag oroar mig. Det är inte normalt. Men min son är det enda jag har och jag skulle aldrig förlåta mig själv om något hände honom. Han är det enda jag har att leva för.

~ av Borderlinemum på juni 2, 2012.

Kommentera

 
